معاونت اداری و مالی مؤسسه وظیفه مدیریت و نظارت بر اجرای كليه امور حقوقي و مقررات و ضوابط اداري و مالي مؤسسه را بر عهده دارد. این معاونت با تامين اعتبار برای کلیه نيازهاي مالي و رفاهي اساتيد، كاركنان و دانشجويان، در راستای ارتقاء و پيشبرد اهداف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي مؤسسه گام برمی دارد.
- همكاري با رئيس دانشگاه در اجراي هرچه بهتر وظايف مربوط به واحدهاي ستادي دانشگاه
- تهيه و تدوين بودجهي دانشگاه با همكاري ساير معاونتها و نظارت بر اجراي بودجه
- نظارت برحسن اجراي كليهي قوانين و مقررات مربوط به امور استخدامي و معاملاتي
- شركت در شوراها، كميسيونها و جلسات و همچنين اظهار نظر در مورد مسائل اداري و مالي در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه
- انجام كليهي دريافتها و پرداختهاي دانشگاه طبق قوانين و آئيننامههاي ابلاغ شده
- نظارت برحسن اجراي قردادهاي ساختماني، تأسيسات و تهيه و تدارك احتياجات دانشگاه